در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان تهران صورت گرفت؛

بازدید دکتر اسفهبدی از غرفه سکو ایران

پنجره‌ایرانیان؛ رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از غرفه سکو ایران در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران دیدن کرد.
  • پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت 12:8

دکتر حسین اسفهبدی روز سه‌شنبه 24 مردادماه و در آخرین روز برپایی هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه شرکت سکو ایران از آخرین دستاوردهای این شرکت بازدید کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران از 21 تا 24 مردادماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 10 تا 18 پذیرای عموم بازدیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان بود.

گفتنی است، کارخانه‌های سکو ایران از سال 1355 تحت لیسانس کارخانه‌های سکو ایتالیا و با سرمایه‌گذاری مشترک با ایتالیایی‌ها در ایران شروع به تولید کرد. سکو ایران در حال حاضر بیش از 55 نوع پروفیل تولید می‌کند که علاوه بر نیاز خود نیاز سایر کارخانه‌های ازجمله کارخانه‌های تولیدکننده شبکه توزیع نیرو، خودروسازی و کارخانه‌های آجرسازی را نیز تامین می‌کند.

سکو ایران از پروفیل‌های تولیدی خود مبادرت به ساخت انواع در و پنجره کشویی و لولایی (یک جداره، دوجداره، سه جداره، قوس‌دار و غیر گونیا)، پنجره‌های ترمال بریک، نماهای شیشه‌ای، سقف‌های کاذب، پارتیشن، فریم درهای چوبی، نرده، کرکره برقی، سایه‌بان برقی، اسکرین برقی و طیف گسترده‌ای از لوازم و مبلمان ویلایی کرده است.

در حال حاضر حدود 50 کارخانه در کشورهای مختلف دنیا به تولید سیستم سکو مشغول بوده و به دلیل ویژگی‌های خاص این سیستم روزبه‌روز بر گسترش سیستم سکو در جهان افزوده می‌شود.

 

 









ثبت نظر

ارسال