پایان کار هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

پنجره‌ایرانیان؛ مراسم اختتامیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور مسئولان و فعالان صنعت ساختمان و بخش تعاون برگزار شد.
  • پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت 12:7

مراسم اختتامیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور مسئولان و فعالان صنعت ساختمان و بخش تعاون و جمع کثیری از مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان برگزار شد.

در این مراسم سید محمد کریمی سرپرست امور نمایشگاهی و عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران، با تشکر و قدردانی از تمام ارکان و مشارکت‌کنندگان، گفت: برگزاری نمایشگاه در این وسعت، کاری سخت بوده و برنامه‌ریزی مدون و همکاری، مساعدت و حمایت همه ارکان را نیاز دارد.

وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال بیش از 1300 مشارکت‌کننده حضور داشتند و نزدیک به 400 شرکت خارجی از 31 کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم حاضر شدند. کریمی افزود: نکته مهم در نمایشگاه امسال برجسته بودن حضور شرکت‌های دانش‌بنیان همچنین بازدید هیئت‌های تجاری مختلف و برگزاری جلسات B2B و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با صدور گواهی‌نامه برای شرکت‌کنندگان و سایر فعالیت‌های جانبی نمایشگاهی بود.

سرپرست امور نمایشگاهی از ایجاد پاویون چین برای همه محصولات خبر داد و گفت: در نظر داریم که پاویون چین را برای همه محصولات به‌شرط انتقال فنّاوری داشته باشیم که این مهم در مرحله رایزنی است.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از 21 تا 24 مردادماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای عموم بازدیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان بود.


ثبت نظر

ارسال