بزرگ‌ترین نمایشگاه آلومینیوم جهان در دوسلدورف آلمان

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه آلومینیوم آلمان (Aluminium) از ۱۷ تا ۱۹ مهر ۱۳۹۷ در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار می‌شود.
  • سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 21:6

بر اساس گزارش‌های رسیده، تمامی بخش‌های صنعت آلومینیوم در نمایشگاه آلومینیوم آلمان حضور دارند. این مکان، فرصت بین‌المللی قابل توجه‌ای برای تهیه‌کنندگان مواد اولیه، محصولات نیمه‌تمام و تمام‌شده، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات استخراج، تصفیه و تولید آلومینیوم، تولیدکنندگان ماشین‌آلات، تجارت فلزات سبک، مشاوران، متخصصان، کارشناسان و صاحب‌نظران این صنعت فراهم می‎آورد.

بیش از ١٨،٠٠٠ بازدیدکننده متخصص از سراسر جهان برای آشنایی با روش‌ها و فناوری‌های جدید دنیای آلومینیوم، که توسط تولیدکنندگان مواد خام، تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان قطعات خودرویی، صنایع ساختمانی و تامین‌کنندگان آخرین فناوری‌ها و ماشین‌آلات روز اکستروژن، عملیات حرارتی، ریخته‌گری، برش یا پوشش دهی سطحی قطعات آلومینیومی عرضه می‌شود، از نمایشگاه دوسلدورف آلمان دیدن می‎کنند.

گفتنی است، بخش‌های مختلف آلومینیوم در این نمایشگاه حضور داشته و در سالن‌های مختلف طبقه‌بندی شده‌اند، از جمله این بخش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: غرفه صنایع ریخته‌گری، غرفه صنایع پوشش دهی و آبکاری، غرفه تجهیزات و فناوری تولیدات اولیه، غرفه اتصالات و جوش‌های آلومینیوم، غرفه صنایع سولار و غرفه منیزیم.


ثبت نظر

ارسال