پانیذان با همکاری پنجره‌ایرانیان برگزار می‌کند؛

تور نمایشگاه در و پنجره و شیشه نورنبرگ آلمان

پنجره‌ایرانیان؛ گروه شرکت‌های پانیذان با همکاری پنجره‌ایرانیان تور نمایشگاهی بزرگ‌ترین نمایشگاه در و پنجره، شیشه و ماشین‌آلات تولیدی جهان در نورنبرگ آلمان را فروردین‌ماه 97 برگزار می‌کند.
  • پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت 11:51

بزرگ‌ترین نمایشگاه در و پنجره، شیشه و ماشین‌آلات تولیدی جهان از 1 تا 4 فروردین‌ماه 1397 در نورنبرگ آلمان پذیرای عموم بازدیدکنندگان و فعالان این صنعت از اقصی نقاط دنیا خواهد بود.

گروه شرکت‌های پانیذان پس از برگزاری بیش از 200 تور نمایشگاهی اروپا در نظر دارد تور بازدید از این نمایشگاه را با همکاری مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران، مجله پنجره‌ایرانیان، مجله آلومینیوم و انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره ایران و با حضور متخصصان این حرفه و اعضای هیئت‌مدیره در و پنجره یو.پی.وی.سی برگزار کند.

نمایشگاه پنجره، در و نماهای ساختمانی نورنبرگ بزرگ‌ترین نمایشگاه جهان در رابطه با موضوع‌های ماشین‌آلات تولید در و پنجره، محصولات ساخته‌شده و نیمه ساخته، مواد اولیه، نگهداری شیشه و تجهیزات نصب، تعمیر و نگهداری، سیستم‌های حفاظتی و ایمنی، نرده و سایر موضوعات مرتبط است که هر 2 سال یک‌بار در شهر نورنبرگ آلمان برگزار می‌شود.

در سال 2016 تعداد 794 غرفه‌گذار از سراسر جهان و 581/110 بازدید‌کننده از 116 کشور جهان در این نمایشگاه حضور داشته‌اند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22224749 دفتر پانیذان پرواز تماس بگیرند.

 


ثبت نظر

ارسال