حضور پنج شرکت خارجی در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

پنجره‌ایرانیان؛ بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور فعالان و تولیدکنندگان برتر این حوزه در کشور و همچنین پنج شرکت از کشورهای ژاپن، چین، فنلاند، ترکیه و امارات متحده عربی، تیرماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.
  • یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 11:1

به گزارش عصر نمایشگاه، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، سه‌شنبه با بیان این مطلب در نشست خبری افزود: این نمایشگاه با همکاری انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان فارس برگزار خواهد شد و تاکنون حدود 60 درصد از فضای اختصاص‌یافته به آن با حضور شرکت‌هایی از سراسر کشور ازجمله، فارس، سمنان، یزد، مرکزی، تهران، اصفهان و آذربایجان غربی و همچنین نمایندگان محصولات خارجی پنج کشور یادشده تکمیل‌شده است.

سید محمود موسوی با بیان اینکه این نمایشگاه در پنج سالن برگزار می‌شود، اظهار داشت: بیش از 100 شرکت داخلی و تولیدکنندگان انواع مصالح ساختمانی، تولیدات خود را که شامل گچ، سیمان، آجر، سنگ معدنی و مصنوعی و همچنین درهای ضد سرقت، لوله و اتصالات و یراق‌آلات است در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

وی بیان کرد: سیستم‌های هوشمند ساختمانی، آسانسور، بالابر، کناف، میلگرد،‌ دکوراسیون داخلی و نمای خارجی و همچنین سایر دستاورد‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه صنعت ساختمان نیز در این نمایشگاه ارایه خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان فارس نیز در این نشست گفت: ایجاد ارتباط و هم‌افزایی هرچه بیشتر بین تولیدکنندگان، ارتقای علمی و کیفی صنعت ساختمان، فراهم‌ آوردن زمینه مناسب برای انتقال نوآوری‌های جدید در این صنعت با شاخص‌های فنی و منطبق با آیین‌نامه‌های صادر‌شده و آگاهی‌ بخشی به عموم، ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دبیر انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان فارس هم در این نشست اظهار داشت: برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه به سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با صنعت ساختمان ازجمله اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام‌مهندسی،‌ بنیاد مسکن، ‌کانون سراسری انبوه‌سازان ایران و سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت، اطلاع‌رسانی شده است.

احمدرضا جوکار افزود: همچنین باهدف آشنایی شرکت‌کنندگان با مباحث فنی و آیین‌نامه‌های صنعت ساختمان، در حاشیه برپایی این نمایشگاه که به مدت چهار روز ادامه دارد، کارگاه‌های آموزشی با حضور استادان شاخص این صنعت برگزار خواهد شد.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از 12 تا 15 تیرماه 97 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپا می‌شود.


ثبت نظر

ارسال