ضیافت افطاری انجمن صنفی طراحی و معماری برگزار شد

پنجره‌ایرانیان: شامگاه 22 خرداد 1396 ضیافت افطار انجمن صنفی کارفرمایی طراحی، معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان شهر تهران با حضور اعضا و جمعی از فعالان سرشناس صنعت ساختمان، در محل این انجمن برگزار شد.
  • شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 22:25

به گزارش گروه خبری پنجره‌ایرانیان، انجمن صنفی کارفرمایی طراحی، معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان شهر تهران به مناسبت ایام مبارک رمضان و جهت تجدید دیدارها و افزایش تعاملات اعضای انجمن و اهالی حوزۀ ساخت‌وساز تهران ضیافت افطاری را در تاریخ 22 خردادماه ترتیب داد. در این محفل گرم که در محل این انجمن واقع در محله الهیه تهران برگزار شد، گروهی از فعالان سرشناس صنعت ساختمان تهران اعم از معماران، مهندسان، طراحان و تولیدکنندگان و تامین‏‌کنندگان مصالح ساحتمانی حضور داشتند.

انجمن صنفی کارفرمایی طراحی، معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان شهر تهران باهدف حمایت و دفاع از حقوق و منافع صنفی و حرفه‌ای اعضاء و تاثیرگذاری بر سیاست‏‌های دولت در تمام سطوح، حمایت از صیانت و حفاظت از نقش معماران و طراحان، ترویج معماری ایرانی، بهبود ارزش حرفه‌‏ای معماری، پشتیبانی و آموزش مداوم، آشنایی اعضاء با انواع قراردادها، فرصت‏‌های یادگیری و حضور در مجامع بین‌‏المللی و حضور در جشنواره سالانه معماری تاسیس شده و عضو می‏‌پذیرد.

گفتنی است، انجمن صنفی طراحی و معماری در اقدامی ابتکاری نمایشگاهی دائمی را در محل این انجمن دایر کرده است. غرفه‌‏های این نمایشگاه به برندهای برتر حوزه ساختمان اعطا می‏‌شود. همچنین این انجمن آمادگی دارد تا فضای دل‌نشین این انجمن را برای برگزاری مراسم مختلف شرکت‏‌های مرتبط با صنعت ساخت‌وساز در اختیار این شرکت‏‌ها قرار دهد.























ثبت نظر

ارسال