چهارمین جلسه هم‌اندیشی مدیران و نمایندگان هافمن

پنجره‌ایرانیان؛ چهارمین جلسه هم‌اندیشی مدیران ارشد و نمایندگان مونتاژکاران هافمن در تبریز برگزار شد.
  • دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 15:12

به گزارش روابط عمومی هافمن، چهارمین جلسه هم‌اندیشی مدیران ارشد و نمایندگان برتر مونتاژکار هافمن از استان‌های مختلف کشور، روز سه‌شنبه و چهارشنبه 27 و 28 تیرماه برگزار شد. در روز اول که هافمن در محل کارخانه میزبان نمایندگان خود بود تمامی نمایندگان در رابطه با مسائل و موضوعات مختلف و دغدغه‌های خود اظهارنظر کرده و به بیان راهکارهایی برای مرتفع سازی مشکلات و همچنین پیشنهاد‌هایی برای ارتقای جایگاه هافمن در مناطق خود پرداختند. در ادامه برنامه مهمانان به همراه مدیران ضمن بازدید از سالن، خطوط تولید و آزمایشگاه کنترل کیفیت هافمن، مراحل مختلف تست‌های کنترل کیفی در واحد آزمایشگاه را از نزدیک مشاهده و توضیحات تکمیلی آزمایشگاه را دریافت کردند. همچنین طی مراسمی جوایز مربوط به قرعه‌کشی جشنواره داغ پروفیل‌های یو.پی.وی.سی هافمن نیز به برندگان حاضر اهدا شد.

دومین روز جلسه هم‌اندیشی قبل از ظهر روز چهارشنبه در سالن جلسات هتل بین‌المللی کایای تبریز برگزار شد. در این جلسه سیاست‌ها و اهداف هافمن برای سال جاری توسط مدیران عنوان شد و توضیحاتی در این رابطه و سایر موارد مطرح‌شده توسط مونتاژکاران ارائه شد.

این جلسه که چهارمین جلسه هم‌اندیشی مشتریان برتر با مدیران شرکت بود با اهداء یادبودهای نفیسی از صنایع‌دستی آذربایجان و سوغات تبریز به مهمانان به پایان رسید.















ثبت نظر

ارسال