در راستای اجرای تفاهم‌نامه آموزشی صورت پذیرفت:

افتتاح کارگاه آموزشی هافمن و فنی و حرفه‌ای زنجان

پنجره‌ایرانیان؛ کارگاه آموزشی مشترک هافمن و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان افتتاح شد.
  • دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 12:24

به گزارش روابط عمومی هافمن، مراسم افتتاح کارگاه مشترک آموزشی هافمن و فنی و حرفه‌ای استان زنجان روز سه‌شنبه 18 مهرماه 96 با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان و مهندس حمیدیه، مدیرعامل هافمن و برخی مقامات استانی ازجمله مهندس یوسفی، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل مرکز آموزش شهید بهشتی واقع در شهرک صنعتی برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در ایراد سخنرانی خود در آغاز مراسم افتتاحیه، انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی فی‌مابین دو مجموعه و همکاری درزمینه اجرای آموزش‌های مهارتی، صلاحیت‌ها و شایستگی‌های شغلی جهت دستیابی به اهداف تعیین‌شده با استفاده از پتانسیل‌های مجموعه هافمن و ظرفیت‌های بخش دولتی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان را لازم و ضروری دانست.

مهندس حمیدیه، مدیرعامل هافمن نیز با اشاره به بحث فرهنگ‌سازی در جلوگیری از هدر رفت انرژی که به‌عنوان سرمایه ملی مطرح است سخنان خود را آغاز کرد. وی در ادامه به‌ضرورت آموزش‌های فنی و تربیت نیروی متخصص و عدم وجود تکنسین‌های فنی در این زمینه اشاره کرد و افزود: متأسفانه تکنسین فنی ماهر و متخصص کم داریم و جذب و واردکردن نیروی ماهر نیز کاری دشوار است که انشاء اله بتوانیم با همکاری و مشارکت دو مجموعه نیروی فنی و متخصص موردنیاز کشور را به بدنه تولید کشور وارد کنیم.

گفتنی است، جمعی از مسئولین استانی و کارشناسان اداره کل در این آیین حضور داشتند که در پایان از کارگاه‌های آموزشی و توانمندی‌های مربیان و کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی نیز بازدید صورت گرفت.

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال