شرکت کیان ماشین برنا به‌دست آورد:

نمایندگی رسمی لیفتراک‌های TCM ، NISSAN ، JAC

پنجره ایرانیان؛ شرکت کیان ماشین برنا نماینده رسمی و انحصاری لیفتراک‌های TCM ، NISSAN ،JAC در ایران شد.
  • دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 5:55

مجید حقگو، مدیر عامل شرکت کیان ماشین برنا در گفتگویی با خبرنگار پنجره ایرانیان از کسب نمایندگی سه برند معتبر لیفتراک خبر داد. این سه برند عبارتند از  TCM، NISSAN ساخت ژاپن و JAC ساخت چین.

وی در بخش دیگری از این گفتگو، ضمن اشاره به هدف از تاسیس شرکت کیان ماشین برنا، یادآور شد: هدف از تاسیس این مجموعه عرضه لیفتراک‌های بادوام و باکیفیت ژاپنی در صنایع مختلف کشور به منظور بهره‌مندی صاحبان مشاغل از کالاهای سرمایه‌ای بادوام بوده است.

همچنین اخذ نمایندگی JAC FORKLIFT از کشور چین و از خانواده بزرگ JAC MOTORS ، جهت پوشش نیاز مشتریانی که با توجه به حجم کار و فعالیت خود نیاز به لیفتراکی ارزان‌تر و در عین حال با کیفیت دارند بوده است.

وی در ادامه افزود: TCM به‌عنوان اصیل‌ترین و قدیمیترین لیفتراک‌ساز در کشور ژاپن ، تنها برندی است که به‌صورت تخصصی از ابتدا تا به‌حال در زمینه تولید ماشین‌آلات حمل  و بارگیری کالا فعالیت می‌کند و توانسته است از ابتدا با طراحی و ساخت گیربکس لیفتراک از تناژ ۱ الی ۴۳ تن ، خود را از سایر تولیدکنندگان متمایز سازد.

مدیرعامل شرکت کیان ماشین برنا در پایان خاطرنشان ساخت: با هدف نیاز  مشتریان در بخش‌های مختلف صنعت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب آغاز کرده و تمامی تلاش خود را برای تحقق این آرمان به‌کار خواهد گرفت.

 

 


ثبت نظر

ارسال