اعطای مجدد گواهی فنی تحقیقات مسکن به پروفیل سی فور

پنجره‌ایرانیان؛ گواهی فنی مرکز تحقیقات مسکن مجددا به نام پروفیل سی‌فور صادر شد.
  • یکشنبه 10 مهر 1403 ساعت 8:58

به گزارش روابط عمومی سی‌فور دارا بودن گواهینامه‌های فنی یکی از راه‌های مطمئن برای بررسی کیفیت انواع مواد، مصالح، فرآورده‌ها و سیستم‌های ساختمانی است. همچنین ابزاری اطمینان‌بخش برای شناساندن کیفیت برتر محصولات تولیدی کشور به مصرف‌کنندگان به شمار می‌آید، تا از این طریق، علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان برتر، راهنمای خوبی برای مصرف‌کنندگان محصولات ساختمانی باشد. گواهینامه فنی مدرکی است که بر اساس آن، ویژگی‌های یک فرآورده ساختمانی را با الزامات استانداردهای ملی، مقررات ملی ساختمان و دستورالعمل‌های تدوین‌شده مرتبط در طی یک دوره زمانی، تایید می‌کند. گواهینامه فنی سند پشتیبان مقررات ملی ساختمان است که منحصرا از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی صادر می‌شود و نشان‌دهنده تطابق عملکرد و کیفیت مواد‌، مصالح، فرآورده‌ها و سیستم‌های ساختمانی با معیارهای تعریف شده در مباحث مقررات ملی ساختمان است.

درادامه این گزارش آمده است: این گواهینامه به استناد اساسنامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به محصول تولیدی بانام تجاری C.four  اعطا شده است و مطابق با ضوابط فنی موردقبول این مرکز و استاندارد ملی ایران است که نشان می‌دهد که الزامات مربوط به عملکرد این محصول بر اساس نتایج آزمایش‌های انجام شده مطابق با الزامات و ضوابط موردقبول این مرکز ارزیابی و تائید شده است.

گفتنی است در حال حاضر تنها برخی از برندهای برتر کشور توانسته‌اند گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را دریافت کنند. دراین‌بین برند معتبری همچون سی‌فور  هم جزئی از آن‌ها است.


ثبت نظر

ارسال