در همایش تجلیل از نماینده برتر سال، انتخاب شد:

نمایندگی استان کرمان، نماینده برتر سی‌فور در سال 1402

پنجره‌ایرانیان؛ در جلسه تجلیل و قدردانی از نماینده فروش برتر سی‌فور، نمایندگی استان کرمان به عنوان برترین نمایندگی در سال 1402 انتخاب شد.
  • دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 9:13

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان، حمید مرادی مدیرعامل مجموعه در جلسه تجلیل از نماینده برتر سال ضمن قدردانی از تلاش و زحمات همه کارکنان و نمایندگان محترم برند سی‌فور در سال گذشته، با توجه به عملکرد و امتیازات کسب شده، نمایندگی کرمان را به‌عنوان برترین نماینده در سال 1402 انتخاب کرد و از مدیریت نمایندگی استان کرمان و کارکنان این نمایندگی تجلیل به عمل آمد.

 در این جلسه محمدحسین حمصیان عضو هیات مدیره و معاونت فروش و بازاریابی هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان به تحلیل و بررسی آمار و عملکرد شعبه کرمان در سال 1402 پرداخت و عنوان کرد: پیشرفت این نمایندگی در سالی که رکود تورمی بر بازار سایه انداخته بود صورت گرفته، همچنین نمایندگی استان کرمان به‌غیراز رسیدن به اهداف فروش ماهانه به‌طورجدی به ارتقا جایگاه برند سی‌فور در آن استان اهتمام ورزیده‌ و با توجه ارزیابی صورت گرفته، در این زمینه رشد چشمگیری داشته است.

مصطفی جهانشاهی مدیریت نمایندگی پروفیل سی فور در استان کرمان نی در این جلسه، ضمن تشکر از زحمات کارکنان این نمایندگی، رسیدن به این جایگاه را مرهون کمک‌ها و اعتماد همکاران و فعالان این صنعت در استان کرمان دانست و از آن‌ها به‌طور ویژه تشکر و قدردانی کرد. در ادامه جلسه برنامه‌های سال آینده برای گسترش فعالیت‌های برند سی‌فور در تمامی شعبات کشور صحبت شد.

گفتنی است در این جلسه اعضای هیات مدیره، تیم فروش، جمعی از کارکنان هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان و مدیریت نمایندگی استان کرمان به همراه خانواده حضور داشتند.

پس‌ازاین جلسه مصطفی جهانشاهی با حضور در کارخانه به بازدید از خطوط تولید پروفیل سی فور و دیگر برندهای این هلدینگ پرداخت و از خطوط تولید برندهای سی پان، سی در و موتورسیکلت‌های EMT بازدید به عمل آورد.

در طرح انتخاب نماینده برتر پروفیل سی‌فور هرسال با توجه به ملاک‌های در نظر گرفته‌شده یکی از نمایندگان انتخاب و از آن نماینده تقدیر و تجلیل می‌شود.


ثبت نظر

ارسال