در گفتگو با مدیرعامل گروه صنعتی پنجره دوجداره کاظمی مطرح شد:

هماهنگی بازار باعث اعتماد مشتریان می‏ شود

گروه صنعتی کاظمی در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه تولید در و پنجره دوجداره یو.پی.وی.سی آغاز کرده است.
  • چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 2:20

گروه صنعتی کاظمی هم‌اینک ضمن تولید و فروش انواع در و پنجره دوجداره یو.پی.وی.سی و آلومینیوم ترمال بریک در زمینه تولید انواع توری نیز فعالیت می‌کند.گروه صنعتی کاظمی در همه بخش‌های صنعت در و پنجره فعالیت می‌کند و تقریبا از صفر تا صد تولید در و پنجره دوجداره را انجام می‌دهد. بخش نما از دیگر بخش‌هایی که در کنار پنجره بخش مهمی از ساختمان را به خود اختصاص می‌دهد از دیگر مواردی است که گروه صنعتی کاظمی در آن‌هم فعالیت می‌کند. پرداختن به رشته‌های مختلف و تنوع محصولات مزایا و معایبی دارد. این‌که مشتری با یک قرارداد کاری که با یک شرکت منعقد می‌کند می‌تواند تمامی بخش نما و در و پنجره ساختمانش را تامین کند و به شرکت‌ها و افراد مختلف مراجعه نکند از جمله نکات مثبتی است که گروه صنعتی کاظمی با تجمیع فعالیت‌های مختلف در کنار هم به آن دست پیدا کرده است. مدیریت گروه کاظمی معتقد است به دلیل در اختیار داشتن نیروی فنی و متخصص، امکانات و فضای کاری مناسب و مدیریت صحیح، انجام دادن هم‌زمان این کارها و پرداختن به بخش‌های مختلف صنعت در و پنجره و نما، کاری آسان و حرفه‌ای‌تر است. نشریه پنجره‌ایرانیان با آقای کاظمی، مدیرعامل این شرکت گفتگویی انجام داده است که در ادامه آن را باهم می‌خوانیم:


برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید


ابتدا کمی درباره سابقه و پیشینه فعالیت گروه صنعتی کاظمی توضیح دهید.

 گروه صنعتی کاظمی از سال 1388 در شهر رامسر شروع به فعالیت کرده است. ضرورت تولید و استفاده از فناوری پیشرفته در زمینه مصرف صحیح انرژی و کمک به اشتغال‌زایی باعث شد تا مدیران شرکت به فکر راه‌اندازی این شرکت بیفتند و در حال حاضر با استفاده از نیروی کار باتجربه و متخصص تلاش می‌کنند تا محصولی باکیفیت به دست مشتریان برسانند. گروه صنعتی کاظمی در زمینه تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی و آلومینیوم، نماهای اسپایدر و فریم لس، انواع توری و... فعالیت می‌کند.

در حال حاضر چه محصولات و خدماتی را ارائه می‌دهید؟

در و پنجره دوجداره یو.پی.وی.سی و آلومینیوم ترمال بریک از جمله محصولاتی است که گروه صنعتی کاظمی همواره تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. نمایندگی و فروش پروفیل‌های داخلی مانند ویستابست و بوتیا از دیگر خدماتی است که به مشتریانمان ارائه می‌کنیم.

آیا خدمات یا محصول جدیدی به سبد کالایی‌تان اضافه شده است؟ توضیح دهید.

بله پنجره‌های لیفت اند اسلاید جدیدترین محصولی است که به سبد کالایی ما اضافه شده است. نماهای اسپایدر و فریم لس نیز از جمله کارهایی است که این روزها تمرکز بیشتری روی آنها داریم.

سطح کیفی و استاندارد محصولاتتان چگونه است؟ محصولات شما تاکنون چه استاندارد یا گواهینامه‏هایی را دریافت کرده‏اند؟

محصولات ما دارای گواهینامه‌های بین‌المللی است و به‌عنوان کارآفرین نمونه نیز انتخاب‌شده‌ایم. تلاش ما این است که محصولاتمان در بهترین شرایط و مطابق آخرین استانداردهای روز تولید و عرضه شوند.

چه برنامه‌ای برای به‌روزرسانی و ارتقاء سطح کیفی محصولاتتان دارید؟

گروه صنعتی کاظمی نامی آشناست که تا چند سال پیش کسی این مجموعه را نمی‌شناخت ولی الان بسیاری از نقاط ایران این مجموعه صنعتی را می‌شناسند. برای این‌که بتوانیم جواب این اعتماد را بدهیم باید هر روز سطح کیفی محصولاتمان را ارتقاء دهیم.

وضعیت فعلی بازار را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ مهم‌ترین عامل رونق بازار را چه چیزی می‌دانید؟

وضعیت فعلی بازار خوب است. واقعیت این است که اگر کیفیت خوب باشد مردم خرید می‌کنند. پول و نقدینگی عامل مهمی است که روی رونق بازار تاثیر زیادی دارد اگر پول دست مردم باشد خرید می‌کنند و بازار رونق پیدا می‌کند.

استفاده از نیروی کار متخصص چه تاثیری در روند کار دارد؟ آیا برنامه‌ای برای آموزش و ارتقاء سطح فنی و علمی نیروی کارتان دارد؟

استفاده از کارگر ماهر در هر کاری تاثیر مثبت دارد. بخش زیادی از کیفیت محصولات ما به نحوه فعالیت کارگرها و نیروهای فنی وابسته است و برای داشتن محصولی باکیفیت باید نیروی کاری قوی و باتجربه داشته باشیم. برپایی کارگاه‌های آموزشی و اردوهای علمی داخل و خارج کشور از جمله برنامه‌های ما برای کارکنان مجموعه است تا از آخرین دستاوردها و فناوری‌های روز صنعت در و پنجره آگاه شوند.

ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در شرکت شما به چه صورت انجام می‌گیرد؟

تمامی محصولات ما گارانتی و ضمانت‌نامه 15 ساله کیفیت دارند. خدمات پس از فروش ما به‌صورت 24 ساعته است و مشتریان در هر ساعتی از شبانه‌روز که با ما تماس بگیرند نیروهای ما در اسرع وقت در محل پروژه حاضرشده و نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند.

مجموعه شما تقریبا تمامی بخش‌های مربوط به در و پنجره را پوشش می‌دهد. این کار چه مزایایی دارد و آیا بهتر نیست در یک بخش به‌صورت تخصصی فعالیت کنید؟

ما از صفر تا صد پنجره را در مجموعه‌مان انجام می‌دهیم تولید توری و فروش پروفیل و یراق و ملزومات هم داریم. به‌تازگی نیز تولید در و پنجره آلومینیومی ترمال بریک و نماهای فریم لس و اسپایدر را نیز به فعالیت‌هایمان اضافه کردیم. این کار مزایای فراوانی دارد و ضمن این‌که هزینه و وقت کمتری از مشتری می‌گیرد، مشتری به‌جای مراجعه به چند شرکت و تهیه محصولات مختلفی که شاید باهم هماهنگی لازم را نداشته باشند با یک شرکت واحد سروکار دارد و آن شرکت، هم پنجره و توری و هم نمای ساختمان را باهم طراحی و اجرا می‌کند. ضمن این‌که ما در همه بخش‌ها به‌صورت تخصصی کار می‌کنیم و نیروهایمان آموزش‌های لازم را دیده‌اند. در بخش ماشین‌آلات و امکانات سخت‌افزاری هم کمبودی نداریم و از بهترین دستگاه‌ها و آخرین تکنولوژی روز برای تولید محصولاتمان استفاده می‌کنیم.

مهم‌ترین دغدغه ذهنی‌تان برای ادامه کار و فعالیت صنعت در و پنجره چیست؟

وضعیت فعلی صنعت در و پنجره متاثر از وضعیت بازار ساخت‌وساز، در شرایط خوبی قرار ندارد. کمبود پول و نقدینگی در بازار مهم‌ترین مشکل این بخش است که اگر مرتفع شود سایر موارد درست می‌شود. اگر پول در دست مردم باشد شروع به ساخت‌وساز می‌کنند و چرخه کار فعال می‌شود.

دولت و برنامه‌های حمایتی آن، چه نقشی در کاهش و رفع این دغدغه‌ها می‌تواند داشته باشد؟

دولت با برداشتن تحریم‌ها می‌تواند کمک زیادی به ما کند. وقتی تحریم برداشته شود ما خیلی راحت بهترین دستگاه‌ها را وارد می‌کنیم. برداشتن تحریم‌ها باعث رونق کسب‌وکار می‌شود و پول به بازار تزریق می‌شود. دولت با این کار و حمایتی که از بخش تولید انجام می‌دهد می‌تواند بیشترین کمک را به ما بکند.

آیا تبلیغات تاثیری در پیشرفت کسب‌وکار و رونق بازار شما دارد؟ بهترین تبلیغ را چه نوع تبلیغی می‌دانید؟

بله تاثیر خیلی خوبی دارد و ما همیشه از تبلیغات به‌عنوان یک عامل تاثیرگذار و کمک‌کننده استفاده کرده‌ایم. انواع تبلیغات محیطی، جاده‌ای، تلگرام و فضای مجازی، نشریات و روزنامه‌ها، صداوسیما و ... برای کار ما وجود دارد اما تبلیغات تلگرامی و محیطی برای کار ما بهتر است.

و کلام آخر...؟

از تمام مردم تقاضا دارم از تولید داخلی حمایت کنند و از تولیدکنندگان تقاضا دارم کالای باکیفیت تحویل مردم بدهند و هیچ‌وقت کیفیت کار خودشان را خراب نکنند. همکاران ما توجه کنند که با دادن قیمت‌های پایین بازار را خراب نکنند. بازار باید هماهنگ و یکدست باشد تا باعث اعتماد مشتری شود. شما اگر کارتان خوب باشد و قیمت مناسب داشته باشد مطمئنا مشتری خودش را هم پیدا می‌کند.

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 120-مهر96


ثبت نظر

ارسال